Dienstag, 3. Juli 2007

کشف ژن جدید



کشف ژنوم "هودرکلونی" در بدن حسین درخشان

محققان و دانشمندان علوم ژنتیک موفق به کشف ژن تازه ای در بدن یک موجود زنده شدند.
دانشمندان اعلام کردند که این ژن فوق عجیب را با جستجوی سه ساله در یک وبلاگ اینترنتی ایرانی و در بدن نویسنده وبلاگ کشف کرده اند. بعلت اینکه این ژن بدن هودر را تحت استعمار خود درآورده است، به او لقب هودرکلنی داده اند. همچنین کاشف این ژن با تزریق آن به انواع وسائل، اشیاُِّ و جانوران، عکس العمل آنها را به شرح زیر اعلام کرد:

اگر این ژن به یک ماهی از تنبل ترین نوع آن و درون کدهای دی ان آی بدنش وارد شود این ماهی با کمال تعجب بر خلاف جهت تندترین آبها حرکت خواهد کرد. این ماهی با ارائه رفتارهای ناهنجار به جنگ ماهی های بزرگتر و خطرناکتر خود می رود و نهایتا خورده یا کشته می شود.
اگر با کد این ژن توسط تلفن تماس گرفته شود، اداره اطلاعات (واحد خرید اطلاعات) تلفن را برداشته و یکی می گوید: حسین توئی؟ چه خبر تازه!؟
اگر ژن را درون آدم سربراه، مرتب و باادبی جا سازی کنند، آن آدم بسرعت خود را به کامپیوتر (رایانه) رسانده و یک وبلاگ ثبت می کند! مابقی ماجرائی که این آدم در اینترنت بوجود می آورد، بعلت بد آموزی حذف می گردد!
اگر این ژن را به گوشه گیرترین و کم پیداترین موجودات زنده از خجلترین آنها تزریق کنند، واکنش آنها یک جهش ژنتیکی عجیب خواهد بود بطوری که همواره میل به دیده شدن و اشتهار (نوع مثبت و منفیش فرقی برایشان ندارد) زیادی از طرق مختلف پیدا می کنند. این موجودات بعد مدت کوتاهی به سریش یا چسب دوقلو مقاوم تبدیل می گردند.
اگر بنزین هواپیما را با فرمول این ژن بسازند و در مخزن سوخت هواپیمائی وارد سازند، این هواپیما جهت آمریکا و نیویورک و نهایتا یک ساختمان بلند را در پیش می گیرد وعاقبت خود و ساختمان را منهدم می سازد!
این ژن بعد از تزریق به بذر ذرت و کاشته شدن بذر با تغییر در ساختار سلولی ذرت، آنرا به کاکتوس تبدیل نمود.
ضمنا این ژن علاقه شدیدی به افراد ریشو دارد و سریعا خود را با آنها به توان صد ضرب می سازد.
همچنین تاثیر این ژن بر روی اشیا و جانوران دیگر در دست بررسی است و دانشمندان از کمکهای مردم جهت تعیین نوع شی یا موجود زنده برای تزریق این ژن به آنها استمداد می طلبند.
کاشف این ژن همچنین از تمامی مردم خواست برای دارنده این ژن دعا کنند!
توضیح عکس: در پائین عکس یک ژن آبی بشکل کوزه خشخاش یا کوکنار که همان فرد ریشو می باشد، توسط ژن هودرکلنی جذب می گردد. نتیجه ترکیب این دوژن در اینجا و اینجا ببینید.
Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes