Dienstag, 26. Juni 2007

نی اگر قشنگ نوازی تو بگیر و با دهن زن/ نه نهش به درب مقعد نه بکش بگند سرا را

هودر ای همای زحمت تو چه آفتی وبا* را/ که به ما جفا فکندی همه با وب آشنا را
تو اگر که وبشناسی همه در وب هودر بین/ به هودر شناختم من به خدا قسم گل آرا
به خدا که در دو عالم* اثر از شما نماند/ چوحسین گرفته باشد سر چاه، مسترا(ح) را
مگر ای بساط زحمت تو روی به سوی ظلمت/ به فشار قبر نیارزد همه عالمت گل آرا
* * * * * * *
برو ای حسین پر کین در خانه کسی زن/ نه که از آخوند پرستی گیر ده به سازگارا
نی اگر قشنگ نوازی تو بگیر و با دهن زن/ نه نهش به درب مقعد نه بکش بگند سرا را*
بجز از حسین که آرد پسری بمثل حمزه/ که بنفع ظلم و ظالم دِرَد* پرده حیا را
چو وطن تو دوست داری مکش عربده به عالم/ نه بزن ز نامرادی شیرزن مبارزا را
من اگر بنقد کشیدم تو حسین و آن گل آرا/ نه آخوند طلب کنم من نه پاسپورت آمریکا را
ز نوای مرغ یا حق بشنو چنین که گفتم/ خشم دل بشعر گفتم گل حسین حمزه آرا
********************
وبا را*: وبها، جمع وب
دوعالم*: در اینجا عالم مجازی و حقیقی
سرا را*: کنایه از سرای وب، اینترنت
دِرَد*: بدرد، ازفعل دریدن

2 Kommentare:

بسیاربسیار نیکو و پسندیده بود
مردیم از خنده
پهلویتان گرم
سبز راه راه باشید
سام

ذوق و قریحه خوبی داری.
ولی حیف است استعداد و انرژی ات را صرف موجود بی ارزشی مثل هودر کنی.
این اشکال به خود من هم وارد است . ولی واقعا حیف است آدم برای این آدم بیسواد و هوچی‌گر وقت بگذارد.
پیشنهاد میکنم در مورد احمدی نژاد طنز بنویس.

» نظر شما چیست؟

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes