Mittwoch, 11. Juli 2007

سنگسار

از اینکه ما با سنگسار موافقیم، ملالی نیست جز اینکه مگر نه در ابوغریب آمریکا سگ به جان زندانی می اندازند و سگها نیز از سر و ریش متهمان ترسیده و از خود دفاع می نمایند؟ اصلا سنگسار را زرتشتی ها اختراع کردند تا بعد از یهودیها به مسلمانان وامش دهند و بعد در مقابل این عمل مسلمانان مظلوم نمائی کرده و بگویند: دیدید دین ما چه با کلاسند و مسلمانها چه وحشی؟ (منبع ابداع سنگسار توسط زرتشتیان: نامعلوم!) بعد اینکه من چند روزی نبودم و خیلی از دشمنانمان خروس بیچاره را تنها گیر آورده و با ناجوانمردی ما را تهدید به کشتن و غارت خانه و خانواده، آرزوی زنا و تجاوز عنف به افراد نزدیک خانواده و زدن گوه بجای سنگ جهت اجرای مراسم گوهسار بجای سنگسار به شیشه گالریم کرده و ما را حسابی ترساندند. این تهدیدها حسابی ما و خانوادهمان را ترسانده و ما را برای اهداف حقوق بشریمان دچار تزلزل حاد کرده است! حتی دوست دخترهای بدسلیقه کانادائیمان از ما (از ترس گوه باران شدن) دوری می کنند. تازه در خیلی ایمیلها و کامنتهای سایت بمبهای دستی و ماشینی خطرناکی کشف شد که با اقدام و تدبیر بجای برادران تخریبچی سایت خنثی گردیدند وگرنه معلوم نبود اینک هر تیکه از بدنمان کدام جهنم دره ای بود! بنابراین ضمن تشکر از کسانی که با ما همکاری کرده و با اسامی مستعار بما فحش و فضیحت داده، از این ببعد با صلاحدید خسروان سایت به سانسور و بازبینی نظرها (یا بقول غربزده ها کامنتها) پرداخته و بعد از سانسور نظرهائی که جوابی برایشان نداریم و حرف حساب زده اند، آنها را منتشر می نمائیم!
با تشکر از کسانی که بجای فحش به رهبری، روزی سه بار بر او و رهروانش درود می فرستند!


تکذیبیه گل آرا حمزه نسبت به این نوشته: "همه کسانی که ما را می شناسند می دانند که ما برای هر پست حتی اگر در مورد صدای راه رفتن اسب هم باشد کمتر از صد سطر نمی نویسیم حتی اگر این صد سطر را فقط صدای تلق و تلوق سم اسب پر کرده باشد! پس این نوشته از ما نیست!"

تائیدیه ما: اولا برو کشکت را بساب و بعد خیلی ناشیانه تصمیم به کنترل کامنت ها گرفتید چیزی که من از اولش هم یقین داشتم که انجام خواهید داد! می توانستید خیلی ساده مثل اینجا کامنتها را از همان روزهای اول کنترل کنید و ادای دموکراسی خواهی را در نیاورید! منهم برای این کامنتها را باز می بینم که هیچ شیر پاک خورده ای از مطالب این سایت امر برش مشتبه نشود که هر فحش و ناسزائی را می تواند بحساب صد شما واریز نماید!

10 Kommentare:

manbae shoma az inke zartoshtiha in ra ektera kardand chist?lotfan marja va refrence an ra biavarid

دو ست ناشناس من! بنده با خواندن دو نظر شما یکی در پست قبل و یکی در همین پست فکر کردم شما در مورد این وبلاگ در اشتباهید! این یک وبلاگ طنز و نقد از عملکرد یکی دو تا از دوستان اینترنتی هستند و این پست نیز با دستکاری در نوشته آنها نوشته شده که لینک بزرگی هم به نوشته اصلی آنها داده ام! بعد اینکه خود من از قول آنها نقل کردم که زردشتیها سنگسار را ابداع کرده اند، در حالی که در هیچ منبعی این داستان را ندیده ام اما چون در وبلاگ گل آرا نوشته شده من به تمسخر نوشته ام : منبعش نا معلوم!
پس این سئوالتان را در وبلاگ آنها پی گیری کنید!
سپاس

avalin bar boud ke baraye shoma comment gozashtam lotfan marja an weblog ra befarmaid ba sepas

دوست عزیز ممنون از نظر شما اما بنده لینک بزرگی را در همین نوشته داده ام که نوشته ها قرمز رنگ شده اند و اگر روی نوشته کلیک کنید وارد سایت اصلی می شوید.با وجود این بنده در زیر این نوشته باز هم لینک مستقیم مطلب مربوطه به این پست را قید می کنم! هر چند این وبلاگ برای کسانی که در جریان افاضات هودر و دادابیس هستند شاید دارای لطف باشد، اما امیدوارم که شما هم با این دو اعجوب اینترنتی قرن آشنا شوید!
لینک مطلب مربوط با این نوشته:
http://dadabase.blogfa.com/post-59.aspx
لینک صفحه اصلی:http://dadabase.blogfa.com
بدرود

سلام منو دعوت کرده بودی دیگه باید میومدم، دعوتو رد کنی بی ادبیه، اما من هفته ای یکبار تو نت میاد، و الان کامنتت رو دیدم، بابا این گل آرا رفیق ماست، خوب نیست شخصیتشو بکوبی، به هر حال میل خودته، اما تخریب تو هیچ مسلکی جایز نیست، تخمه هایی که گفته بودی بیرم تو گلوم گیر کرد

محسن جان ممنون از اینکه آمدی و شرمنده باعث گیر کردن تخمه ها شدم! گل آرا هم مسلما اگر دوست من نباشد، دشمن منهم نیست امااین وبلاگ شاید آینه ای طنز باشد که او را به خودش نشان دهد! نمی دانم نوشته ها و افاضات او را می خوانی یا نه؟ دوست شما متاسفانه راه جالبی برای اشتهار نیافته و اینک به بزرگترین هجو کننده کم ادب اشخاص و سازمانهای منتقد نظام آخوندی با همکاری دو نفر دیگر در اینترنت تبدیل شده است! دست به تخریبشان هم که بد نیست بزنم به تخته! پس به این دوستتان هم یک گوشزدی بفرمائید بد نیست. می دانم کار منهم صددرصد صحیح نیست و هدفم طرفداری از کسانی که گل آرا اینا بهشون می تازند نمی باشد ولی باور کن از خواندن مطالبی که با وجود عیان بودن اشتباهاتش به آن عمدا می پردازند خشمگین می شوم و چاره ای ندارم جز به سبک خودشان به جنگشان روم! اینها طوری عمل کرده اند که با سواستفاده از آزادی بیان به جنگ آزادی رفته اند! بهرحال این قول را می دهم که لااقل در راه طنزاز دایره ادب خارج نشده و کم انصافی نیز نکنم! پس میان طنز من با طنز اینها تفاوت از زمین تا آسمان است.

نانا خانم: لطفا اين عکس اقای حسين درخشان را هم به آن البوم با ارزش تان اضافه کنيد. آنقدر سو استفاده کرده که سوراخ بی زبان صدمه فراوان ديده.
http://img227.imageshack.us/ img2...ancc53d3jq1.jpg

و اینجا در مطلب دوم.

http://titusbogen1.blogspot.com/

خیلی خوب بود. ادامه بده

می بخشید که آدرس عکس اقای حسین درخشان در پیام قبلی درست وارد نشده بود. لطفا به این آدرس مراجعه فرمائید.

http://img227.imageshack.us/img227/5844/hussienderakhshancc53d3jq1.jpg

چه اعصابی داری تو
این حرکت لازم بود
طبع طنزت بسی نیکوست
اشعار بعضن اشکال عروضی دارند
پیشنهاد همکاری داده می شود

» نظر شما چیست؟

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes